Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Hae tästä blogista

Google Translator (kääntäjä)

maanantai 31. lokakuuta 2011

Hyytävää halloweenia ja hurahtanut heppu nimeltä minä

Karmivaa ja hiuksia nostattavaa h
                                                   a
                                                     l
                                                       l
                                                        o
                                                          w
                                                             e
                                                                e
                                                                  n
                                                                 i
                                                                  a
                                                                    !
Eikös halloweeni ole tänään, vai oliko se eilen? Katsos kun en varsinaisesti vietä halloweenia :  D

Hrrrr...Ensimmäisenä halloweenista tulee mieleen kurpitsalyhdyt, joihin on koverrettu jännät kasvot, toisena aaveet ja noidat, mitkä lie velhot, sitten lepakot ja hämähäkit (<--kaikki ne otukset, jotka MUIDEN mielestä lasketaan ällöjen listaan, mutta jos minun mielipidettäni kysytään, hämikset ja lepakot ei ole inhottavia, oon pitänyt hämiksiä monta kertaa kädessä ja kamut vaan kiljuu, no juu, mutta lepakot, ei ne oo pahoja, noin siis sanoo lepakon kaksi kertaa nähnyt x.x)
Sen jälkeen veriset nakkisormet ja verisoppa, mikä lie! :  D Jne...Mä tässä luettelen kaiken halloweeniin liittyen :  D <---Tuo kaikki edellinen tuntuu  järkeviltä viisauksiltani :   D Okeij, olen tooosi huumorintajuinen, lepakoikaa siitä (<---jälleen kerran, tuo tarkoitti sitä, että REPIKÄÄ LEPAKKO SIITÄ! :P Eikää, kaikki eivät tajua huumoriani x P Ja ne tosikot, jotka tämän lukevat, ajattelevat minun olevan täys...täys...täys...KURPITSA! :  D (<---taas kerran, minuun on iskenyt jokin ihme halloweenhulluus, vaikken sen enempää siitä välitäkään kuin itsenäisyyspäivästä...jospas minä nyt lopetan nämä fiksut jaaritteluni, jotka humoristikkojen mielestä saattavat kuulostaa huumorinhämähäkeiltä. Jestas, kohta räjähdän nauruun, kuten noita, joka on syönyt juuri m u m m o n! :   D Mikä oikeasti minuun on kolahtanut?! Latelen joistain huumorihämäkäkeistä  ?! Sanokaa nyt jotain, olenko ihan halloh...eikun hulluhtava?! Siltä vähän vaikuttaa PISTE.

//Ehkä minuun iski halloweenhuumorihämäkäkki...Tai jokin luuranko ohjaa mieltäni, tuolta jostain Norsun Luurangolta, hehheh, siis Norsun Luurannikolta x D Ehkä siirrymmekin Panfuisampiin ajatuksiin...


Nimittäin Panfussa on superhyrisyttävät hykeriäiset (<--kemut siis xP) Ja arvatkaas mitä, juhlissa ei ollut ketään, vain MINÄ ja...KALISUTTAVAN KARMAISEVA...LUURANKO, ainiin, eihän siellä ollut luurankoa, vain sen PÄÄ x D
 Jospas minä nyt jätän nämä kurjat kekkerit kesken (kurisuttavan tyhjällä) serverillä...ja menen lukemaan K O K E I S I I N, sitähän minä vähiten haluan... x (

Tassuttain: Maggy

P.S. Onko / oliko sinulla halloweenkemut ja haluaisit kertoa niistä, kerro vain ihmeessä, kertomuksia omista halloweeneistä saa julkaista kommenteissa! (:

3 kommenttia:

  1. No, puhunpa nyt muusta kuin halloween-kekkereistä, vai onko se nyt siis salittua? No, kummiskin, munkin kamut vaan kiljus, kun mä kerran otin maasta hämiksen (meillä kotona, kamun luona tai koulussa) Ja koulussa meiän ope vaan otti sen hämiksen multa ja heitti ikkunasta ulos, vaikka se oli 3. kerros meiän koulusta! >:-( Mrr... Tuhma ope!

    No, mul on tulossa halloween bilesynttärit muutaman viikon päästä, täytän silloin 12. Huh, taas täytyy kaikki laittaa valmiiksi... :S

    VastaaPoista
  2. Voi hämistä : [

    Mä haluisin pitää halloween syntsit, mutta kun mun synttärit oli heinäkuussa x D

    VastaaPoista
  3. Maggy,jos katot mun blogii siel on se lemmikkihoitola juttu,niin pikkusisko teki sen

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina ja auttavat parantamaan myöskin! Kommenttisi on tervetullut, jos se sisältää siistiä kielenkäyttöä, vaikkakin kommenttien valvonta on päällä :)